Regidoria de la Famìlia

 

 

 

 

Carolina Sala Quereda
carolinasala@santjoandalacant.es

Definir el terme "família" no és una tasca fàcil, cada qui té un concepte diferent i tots són vàlids. L'important és establir que les famílies es componen per totes les persones que habiten un mateix nucli i a els qui uneixen relacions personals íntimes; és a dir, on existeixen d'una banda sentiments d'afecte, amor, cooperació i solidaritat i, per un altre, relacions de poder i autoritat. La família és la instància educativa més important. L'entorn familiar social és el que ens defineix com a persones. D'alguna manera condiciona els gustos, els costums, la forma de relacionar-nos, entre altres coses. En general i en una primera instància, és l'entorn on primer s'aprèn el comportament social i on es rep la majoria de cures assistencials. Per tot açò, el nostre principal objectiu és enfortir la principal institució i organització que té la societat perquè en ella se sustenten els valors i estructures que en aquests moments difícils estan ajudant a resoldre moltes situacions. Treballarem perquè Sant Joan d´Alacant siga un municipi familiarment responsable.

DIA DE LA FAMÍLIA

CASA_PRYTZ.JPG

Publicat en Famìlia el Dm, 14/05/2013

Els jardins de la Casa Pritz acolliran aquest dissabte, a partir de les 11 hores, diferents activitats com a jocs, tallers, un mercat ambulant d'artesania o una paella geganta.

15 DE MAIG: DIA DE LA FAMÍLIA

ACTIVIDADES_CONCEJALIA_DE_FAMILIA.jpg

Publicat en Famìlia el Dc, 16/05/2012

El Dia Internacional de la Família és una ocasió propícia per a promoure la conscienciació i un millor coneixement dels processos socials, econòmics i demogràfics que afecten a aquest important nucli de la societat. Llegeixi ací el manifest de l'Equip de Govern de l'ajuntament de Sant Joan d'Alacant per a commemorar aquest dia.

EN FAMÍLIA

ESTRATEGIAS_PARA_PADRES.jpg

Publicat en Famìlia el Dc, 18/04/2012

Sant Joan s'introdueix en la cinquena edició del curs virtual per a pares 'En família'

HORT URBÀ

HUERTO_URBANO_AYTO-CARITAS.JPG

Publicat en Famìlia el Dm, 03/04/2012

L'ajuntament habilita una parcel·la d'1.000 metres quadrats per a hort urbà

CONFERÈNCIA DE AVAF A SANT JOAN

MESA_CONFERENCIA_AVAF.jpg

Publicat en Famìlia el Dll, 26/03/2012

La Associació de Voluntaris d'Acolliment Familiar va desenvolupar a Sant Joan una de les primeres activitats que està programant per a donar-se a conèixer en la província