EDMUNDO SEVA ÉS TRIAT PRESIDENT DE LA COMUNITAT D'USUARIS DE L'EDAR ALACANTÍ NORD
Publicado el Dm, 06/04/2010
La Comunitat d'Usuaris d'Abocaments de l'EDAR Alacantí Nord, formada pels Ajuntaments de Sant Joan, Mutxamel i El Campello va nomenar, per unanimitat, com a President de la mateixa a Edmundo Seva, en la seva sessió constitutiva del passat 9 de març.
Els càrrecs de Vicepresident i Vocal, van recaure, respectivament, en l'Alcalde del Campello, Juan Ramón Varó, i l'Alcadesa de Mutxamel, Asunción Llorens. El President va nomenar com a Secretari de la Comunitat a Juan Javier Maestre.
La nova estació depuradora s'està construint actualment en el terme municipal de Sant Joan d'Alacant, al costat de la llera del riu Monnegre, mitjançant sistemes que eviten els focus d'olor. S'ha dissenyat amb una capacitat de depuració de 30.000 m3 al dia, amb la possibilitat d'augmentar a 45.000 m3 / dia, encara que els cabals previst quan entri en ús se situaran entorn dels 15.000 i 20.000 m3 / dia.
Foto: Edmundo Seva (centre), durant una visita a l'EDAR Alacantí Nord al maig de 2009, al costat del mort Conseller José Ramón García-Antón.








