Des d'aquesta àrea, treballem per a propiciar un major acostament de l'Ajuntament als ciutadans, fomentant l'augment d'informació que aquests reben de la corporació local, les activitats que realitzem i les prestacions i serveis als quals poden accedir els propis ciutadans.

Disposem de la Seu Electrònica que permet accedir al Portal de Transparència on podràs trobar les instàncies generals necessàries per a la tramitació habitual dels ciutadans amb l'administració, així com un manual guia sobre la seu electrònica i el tauler d'anuncis. La implantació d'aquests nous serveis estan orientats a una atenció més propera, útil i generadora de confiança amb el ciutadà, que aposta per la simplificació administrativa, les noves tecnologies i el foment de la comunicació i la participació social i ciutadana.

Pablo Celdrán de Paz

Regidor de Modernització, Transparència, Ordenació del Trànsit i estacionament, Servei d'Extinció d'Incendis, Mobilitat Urbana i Transport Públic.

pabloceldran@santjoandalacant.es

 

Noticias

L'oficina d'Atenció a la Ciutadania tindrà un cost de 40.000 € i entre les seues ...
El *Ajuntament de Sant Joan posa a la disposició del ciutadà un nou servei de ...
El ple del Ayto de Sant Joan d'Alacant, ha aprovat en Sessió celebrada el dia ...
El divendres 12 de Juny l'Ajuntament reobrirà les oficines de "Estadística i Padró" i "Registre ...