
Des d'aquesta àrea, treballem per a propiciar un major acostament de l'Ajuntament als ciutadans, fomentant l'augment d'informació que aquests reben de la corporació local, les activitats que realitzem i les prestacions i serveis als quals poden accedir els propis ciutadans.
Disposem de la Seu Electrònica que permet accedir al Portal de Transparència on podràs trobar les instàncies generals necessàries per a la tramitació habitual dels ciutadans amb l'administració, així com un manual guia sobre la seu electrònica i el tauler d'anuncis. La implantació d'aquests nous serveis estan orientats a una atenció més propera, útil i generadora de confiança amb el ciutadà, que aposta per la simplificació administrativa, les noves tecnologies i el foment de la comunicació i la participació social i ciutadana.
Pablo Celdrán de Paz
Regidor de Modernització, Transparència, Ordenació del Trànsit i estacionament, Servei d'Extinció d'Incendis, Mobilitat Urbana i Transport Públic.
pabloceldran@santjoandalacant.es