En relació a este servici de la Regidoria d’Educació, la finalitat de la qual és proporcionar una activitat lúdic didàctica que afavorisca la conciliació familiar per a els/as menors del municipi, es publica llistat provisional de sol·licituds en les quals és necessari esmenar documentació, sol·licituds excloses i admeses.
Respecte a les sol·licituds a esmenar, i que a continuació es relacionen, s’atorga un termini de 4 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament, perquè les persones interessades esmenen la falta de documentació. De no efectuar-se esmena en el termini concedit, es tindran per decaigudes en el tràmit. En cas de renúncia s’atorgarà també un termini de 4 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci. Tant esmenes com renúncies s’efectuaran a través d’una instància general per seu electrònica o en les oficines de la *OMAC de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant.
El format de la publicació seguix els requeriments de la Disposició addicional sèptima de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció dona Dades Personals i garantia dels drets digitals, així com l’orientació sobre aquest tema publicada per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD), per la qual cosa es publica el nom i cognoms de la persona interessada i s’aplica la seudonimizació del DNI/NIE/PASSAPORT sobre la base de l’indicat per l’AEPD.
Els torns concedits són els que es pot fer ús del servici de conciliació, fent correspondre amb la incompatibilitat segons els horaris especificats en els certificats laborals presentats d’els/les progenitors amb l’entrada o eixida del centre escolar en cada cas.
Així mateix una vegada publicades les llistes definitives del servici, se sol·licitarà via email, les guàrdies i custòdies per setmanes d’els/les menors i el treball per torns d’alguns casos amb horaris més flexibles, rotatius i/o especials, mensualment. En estos casos els/les progenitors hauran d’enviar-ho al correu de conciliacion.educacion@santjoandalacant.es. I amb la finalitat de fer un bon ús del servici, al llarg del curs, es podrà tornar a sol·licitar aquella documentació pertinent que es considere necessària.