L’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant, promou iniciatives d’ocupació, emprenedoria i formació, mitjançant un esdeveniment innovador com és el JOBDAY liderat per l’equip de l’Agència de Desenrotllament Local.
IMPULSANT L’OCUPACIÓ LOCAL I EL TALENT: UNA OPORTUNITAT DE NETWORKING I DESENROTLLAMENT PROFESSIONAL
El pròxim 15 de maig, el Poliesportiu de Sant Joan d´Alacant de 09.00 a 14.00 acollirà l’esdeveniment *JOBDAY, iniciativa de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant, amb el suport de la Diputació d’Alacant i coordinat i liderat des de Al’Agència de Desenrotllament Local (ADL). Esta jornada, d’accés gratuït, té com a objectiu principal fomentar l’ocupació local i crear connexions entre professionals en busca activa de treball, empreses i emprenedors.
El JOBDAY reunirà empreses de diversos sectors que facilitaran la interacció entre candidats amb empreses de selecció de, distribució comercial, servicis, restauració, turisme i indústria, entre altres. Estes organitzacions buscaran demandants d’ocupació i promouran noves oportunitats d’ocupació a la província.
En reunir en un sol espai a empreses de diversos sectors amb professionals a la recerca d’oportunitats, es facilita l’intercanvi d’informació, experiències i possibles ofertes d’ocupació. Per als quals es troben buscant ocupació, l’oportunitat de connectar cara a cara amb reclutadors i representants d’empreses els permetrà presentar-se de manera directa, mostrar el seu potencial i establir relacions que podrien derivar en futures oportunitats laborals.
Agenda de l’Esdeveniment:
- 09:00 – 09:30: Recepció i acolliment d’assistents
- 09:30 – 09:45: Obertura institucional i benvinguda
- 09:45 – 10:30: Ponència 1: Professions més demandades. Formació i ocupació.
- 10:30 – 11:15: Ponència 2: Estratègies de Màrqueting Personal i Ocupabilitat: el factor diferencial.
- 11:15 – 11:45: Pausa + Networking
- 11:45 – 13:00: Taula Redona: Què necessiten les nostres empreses? Et contracte!
- 13:00 – 13:40: Ponència 3: Ferramentes que et fan millorar la teua presència en internet com a candidat destacat.
- 13:40 – 13:50: Tancament motivacional i conclusions.
canviant.
Una oportunitat de fer el següent pas en la teua carrera professional o d’emprendre amb èxit en el JOBDAY.
T’ESPEREM!