- Inici
- Àrea Educació
- Ajudes per a material curricular o llibres de text, educació infantil
NOTA IMPORTANT: SI VOSTÉ DESITJA REALITZAR LA TRAMITACIÓ A través DE LA SEU ELECTRÒNICA, HAURÀ DE DESCARREGAR-SE LA SOL·LICITUD ADJUNTA EN AQUESTA SECCIÓ, I POSTERIORMENT ACCEDIR A la SEU, I REALITZAR UNA INSTÀNCIA GENÈRICA, I INCLOURE-LA, AMB LA RESTA DE LA DOCUMENTACIÓ.
ACCEDIR A la SEU DES D’AQUEST ENLLAÇ: SEU
AJUDES PER A l'ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT O MATERIAL CURRICULAR DIRIGIDA A l'ALUMNAT DE SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL, ESCOLARITZAT EN ELS CENTRES PÚBLICS I EL CENTRE PRIVAT CONCERTAT NTRA. SRA. DEL CARMEN DEL MUNICIPI DE SANT JOAN D'ALACANT
DOCUMENTACIÓ A APORTAR
Les sol·licituds es formalitzaran segons model d’imprés normalitzat dirigides a l’Excm. Sr. alcalde-president i seran presentades en el Registre Electrònic de l’Administració, en el Registre General Municipal o per qualsevol dels procediments establits en l’article 16.4 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:
a) Fotocòpia del DNI/PASSAPORT/NIE (Número d’Identificació d’Estranger) del sol·licitant, del cònjuge en el seu cas, dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys, així com el DNI de l’alumne/a si disposa d’aquest.
b) Fotocòpia del Llibre de Família. Qualsevol altre document que acredite la convivència en el domicili familiar d’ascendents o altres membres del nucli familiar.
c) Fitxa de Manteniment a Tercers.
d) Justificants d’ingrés de tots els membres del nucli de convivència majors de 16 anys:
- Última declaració de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, o en defecte, certificat de l’I.R.P.F de l’Agència Tributària. La no presentació de la declaració de l’IRPF per part dels membres de la unitat familiar, que segons la legislació vigent estan obligats, serà motiu d’exclusió de la sol·licitud.
- Per a desocupats/as: Vida laboral de la Seguretat Social actualitzada i/o Certificació (positiva o negativa) de percepció de qualsevol tipus de prestació (SERVEF-INEM), i Fotocòpia de la targeta de demanda d’ocupació amb una antiguitat mínima de 6 mesos.
- Per a pensionistes: Certificat de la pensió percebuda o, en el seu cas, certificat negatiu emés per l’I.N.S. S.
- Per als treballadors/as autònoms: Cotització de l’últim rebut a la Seguretat Social.
e) Resolución de la Conselleria de Bienestar Social, en caso de Familia Acogedora.
f) Títol de Família Monoparental segons estableix el Decret 179/2013, de 22 de novembre.
g) Títol de Família Nombrosa, o carnet en vigor.
h) En cas de separació o divorci haurà de presentar fotocòpia de la documentació acreditativa en la qual es detalle qui té la custòdia, i del Conveni regulador i import de les pensions alimentosa i compensatòria.
i) En cas d’orfandat, certificat de defunció dels progenitors emés pel registre civil (per al cas de no estar inscrit en el llibre de família).
j) Original o copia de la calificación oficial de discapacidad superior al 33% expedida por la Conselleria de Bienestar Social, e igualmente se aplicará la puntuación prevista por cada miembro de la unidad familiar que acredite tal condición.
k) Quant a la violència de gènere, es valoraran aquelles situacions en les quals s’acredite ordre d’allunyament recent (inferior a dos anys).
l) Les Conductes addictives o l’ésser reclús, s’acreditarà mitjançant certificat del/la directora/a del centre penitenciari o certificat acreditatiu expedit per un metge especialista, i la puntuació prevista s’aplicarà per cada circumstància concurrent i per cada membre de la unitat familiar (mare i/o pare) respecte al que s’acredite.
Així mateix, es podrà requerir qualsevol altra documentació, en el seu cas, a criteri del professional avaluador, per a la seua valoració.
En cas de sol·licitar-se ajuda per a 2 o més germans/as, només cal presentar una única sol·licitud juntament amb la documentació exigida.
L’Ajuntament comprovarà d’ofici l’efectivitat de la matrícula dels alumnes/as pels quals se sol·licita l’ajuda.
Les dades de caràcter personal recollits en les sol·licituds, seran incorporats a fitxers inscrits en el registre de l’AEPD del qual és responsable l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant, amb la finalitat de dur a terme la gestió del tràmit sol·licitat. Aquestes dades rebran la protecció exigida per la LOPD 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades i Caràcter Personal. Els interessats poden exercir els seus drets d’oposició, accés, rectificació i cancel·lació, personalment o per carta, adjuntant la fotocòpia del DNI, a la següent adreça: Aj. Sant Joan d’Alacant, Plaza d’Espanya, s/n. 03550 Sant Joan d’Alacant.
SOLICITUDES DISPONIBLES EN LA CONCEJALIA DE EDUCACIÓN Y EN LA WEB DEL AYUNTAMIENTO: www.santjoandalacant.es (Educación)