Search
Close this search box.
PHOTO-2022-10-04-23-54-10(2)

SANT JOAN D’ALACANT, BRESSOL DEL VI

Sant Joan d’Alacant es vist de llarg per a formalitzar, en una suggeridora i atractiva vetlada, l’adhesió del municipi a la Ruta del Vi d’Alacant, consolidant-se com el primer municipi de la comarca de l’Alacantí a incorporar-se a aquesta proposta Enoturística alternativa i diferenciadora a la província.

La regidoria de Turisme, presidida per Manel Giner, va organitzar el dimarts passat una posada de llarg en el Centre d’Interpretació de l’Horta i de la Música Torre Ansaldo, per a donar a conéixer no sols la important aportació que Sant Joan pot realitzar als objectius de la Ruta, sinó tot el ventall de sinergies, iniciatives de cooperació, formació, comunicació, qualitat i internacionalització de productes que aportarà la mateixa al nostre teixit comercial i turístic.

A l’esdeveniment van assistir institucions públiques, privades i acadèmiques de la comarca, a més d’empreses del sector turístic i hostaler de Sant Joan i socis de la Ruta del Vi d’Alacant, que, amb el regidor de Turisme com a mestre de cerimònies, i comptant amb les intervencions de Verónica Quiles (gestora cultural de Sant Joan), María Miñano (presidenta de la Ruta del Vi d’Alacant), Rafa Quiles (enòleg) i Herick Campos (Director General de Turisme), vivim una nit per al record en la història vitivinícola de Sant Joan.

Amb aquesta adhesió, el Centre d’Interpretació de l’Horta i la Música, Torre Ansaldo se suma a la xarxa de museus de la Ruta del Vi que representa la vinculació històrica de Sant Joan d’Alacant i l’horta alacantina, amb la difusió de la importància històrica i comercial dels vins i especialment del Fondillol per a la marca Vins d’Alacant i la Denominació d’Origen Alacant, “al mateix temps que, amb la incorporació de nous socis provinents de la nostra hostaleria, restauració, agències de viatge i empreses de turisme experiencial, aquests gaudiren dels avantatges, aprenentatges i difusió de pertànyer a un club de producte amb capacitat d’internacionalitzar el nostre destí i la nostra oferta”, acaba Giner.