NOTA IMPORTANTE: Se informa que las altas en el Padrón de Habitantes, se realizarán presencialmente en la oficina OMAC, únicamente con CITA PREVIA, que podrá obtener a través de la Sede Electrónica, o llamando a los teléfonos: 966013100 y 966013170
ES RECORDA QUE, D’ACORD AMB L’ART. 14.2 DE LA LLEI 39/2015, D’1 D’OCTUBRE, DE PROCEDIMENT ADMINISTRATIU COMÚ DE LES AAPP, LES PERSONES JURÍDIQUES TENEN OBLIGACIÓ DE RELACIONAR-SE ELECTRÒNICAMENT AMB L’AJUNTAMENT.
RELACIÓ DE TRÀMITS PER DEPARTAMENTS
En aquest apartat de TRAMITACIONS, disposa de tots els tràmits de l’Ajuntament, distribuïts per Departaments, perquè vosté li’ls puga descarregar a la seua casa i portar-los presencialment ja emplenats i amb la documentació requerida, la qual apareix descrita en cada tràmit, al Registre Municipal de l’Ajuntament (Plaza de l’Església, 2), estalviant-se així temps.
NOTA IMPORTANT DE FUNCIONAMENT: Per al correcte emplenament dels formularis, haurà de guardar la instància en el seu ordinador i després emplenar-la, (no fer-ho directament abriendola des de la pàgina web i rellenandola directament des del navegador, ja que poden produir-se errors en el seu cumplimentaicón).
NOTA: Totes aquestes tramitacions estan disponibles en la SEU electrònica, des d’on podrà realitzar la seua tramitació fàcilment, a qualsevol hora del dia, sense necessitat de desplaçar-se a l’Ajuntament.
Les tramitacions es troben distribuïdes per departaments, de la mateixa manera que es troben en aquesta secció, perquè els siguen de fàcil localització.
Requisits per a poder tramitar des de la SEU:
- Accedir a la SEU amb navegador: google-chrome, o Mozilla–Firefox, (aquests navegadors no li donaran problemes a l’hora d’aportació de la documentació).
- Disposar de Certificat Digital, DNI-electrònic o Clau-pin.
COMUNICACIÓ:
– Tant en SEU com en WEB, disposa del servei de PAGAMENT-EN LÍNIA, perquè puga realitzar el pagament de les taxes còmodament, sense desplaçaments.
– Disposa en l’OMAC de l’Ajuntament, del Servei d’expedició de CERTIFICAT DIGITAL, de dilluns a divendres, en horari d’oficina, (de 09.00 a 14:00H) SENSE CITA PRÈVIA.
- Sol·licitud realització de Matrimoni Civil (Descarregar)
- Formulari de Queixes i Suggeriments (Descarregar)
- LLEI 14/2010 ESPECTACLES PÚBLICS
- Declaració responsable Art. 9 (Descarregar)
- Comunicació prèvia a l’obertura Art. 9 (Descarregar)
- Sol·licitud autorització activitat Art. 10 (Descarregar)
- Notificació prèvia a l’obertura Art. 10 (Descarregar)
- Comunicació prèvia a la comprovació Art. 10 (Descarregar)
- Comunicació canvie titularitat activitat (Descarregar)
- Comunicació de subrogació d’expedient administratiu d’obertura mitjançant declaració responsable o obertura mitjançant autorització o comunicació prèvia d’obertura de totes dues (Descarregar)
- ART. 17. Declaració responsable per a instal·lacions eventuals, portàtils o desmuntables (Descarregar) / Model de Certificació de l’Assegurança de Responsabilitat Civil: (Descarregar)
- Declaració Responsable per a Sol·licitud d’Autorització de Celebracions Populars en espais d’ús públic de NO requerisquen d’Instal·lacions Eventuals, Portàtils o Desmuntables (Descarregar) /Model de Certificació de l’Assegurança de Responsabilitat Civil: (Descarregar)
LLEI 6/2014 DE PREVENCIÓ, QUALITAT I CONTROL AMBIENTAL D’ACTIVITATS. (COMUNITAT VALENCIANA)
- Sol·licitud de Llicència ambiental (Descarregar)
- Comunicació de posada en funcionament d’una instal·lació o activitat sotmesa a llicència ambiental (Descarregar)
- Declaració responsable ambiental (Descarregar)
- Comunicació d’activitats innòcues (Descarregar)
- Comunicació canvie titularitat activitat (Descarregar)
LLEI 12/2012 MESURES URGENTS DE LIBERALITZACIÓ DEL COMERÇ I DETERMINATS SERVEIS.
- Declaració responsable (Descarregar)
- Comunicació canvie titularitat activitat comercial (Descarregar)
Sol·licitud Accés a l’Arxiu Municipal. (Descarregar)
– SUBVENCIÓ NOMINATIVA:
- Sol·licitud subvenció (Descarregar) (NOTA: haurà d’acompanyar-la amb l’ANNEX I i ANNEX II i Memòria Valorativa) (AQUEST TRÀMIT NOMÉS ES POT REALITZAR DES DE LA SEU ELECTRÒNICA)
- Sol·licitud justificació (Descarregar) (NOTA: haurà d’acompanyar-la amb l’ANNEX I, ANNEX II, ANNEX III, ANNEX III-A i ANNEX IV) (AQUEST TRÀMIT NOMÉS ES POT REALITZAR DES DE LA SEU ELECTRÒNICA)
- ANNEX I: Declaració Responsable sobre obligació de pagament de les obligacions tributàries (Hisenda Local i Estatal) (Descarregar)
- ANNEX II: Declaració Responsable de no estar incurs en les prohibicions de l’art. 13 de la Llei General de Subvencions per a obtindre la condició de beneficiari o entitat col·laboradora (Descarregar)
- ANNEX III: Memòria Econòmica justificativa de Subvencions (Descarregar)
- ANNEX III-A: Documents que s’adjunten com a justificació de la subvenció (Descarregar)
- ANNEX IV: Memòria justificativa del programa subvencionat (Descarregar)
– REGISTRE D’ENTITATS D’INTERÉS MUNICIPAL (REIM):
- Sol·licitud d’Inscripció en el Registre d’Entitats d’Interés Municipal (Aquesta tramitació només es pot realitzar a través de la Seu Electrònica)
- Renovació anual de la Inscripció en el Registre d’Entitats (REIM) (Aquesta tramitació només es pot realitzar a través de la Seu Electrònica)
- Sol·licitud de Transmissió de Titularitat de Concessió Administrativa – INTERVIUS – (Descarregar)
- Sol·licitud de Transmissió de Titularitat de Concessió Administrativa – MORTIS CAUSA – (Descarregar)
- Sol·licitud d’Inhumació i altres serveis simultanis (Sense mediar concessió administrativa de sepultura per tindre-la ja concedida).(Descarregar)
- Altres sol·licituds de Serveis Municipals de Cementeri (Llicència de làpida o ornaments, Llicència d’obra menor, Expedició de certificacions, Cessió o reversió a l’Ajuntament, Qualsevol altra sol·licitud relacionada amb el Cementeri Municipal que no figure en altres models). (Descarregar)
- Sol·licitud de Concessió Administrativa de Drets Funeraris. (Descarregar)
- Sol·licitud d’Exhumació i trasllat. (Descarregar)
- Per a accedir a Participació en Licitació Pública: https://elconsultorelicita.wolterskluwer.es/sle_internet/santjoandalacant
- Sol·licitud de Targeta d’Accés a la Sala d’Estudis Municipal (Descarregar) NOTA:DE MOMENT AQUESTA TRAMITACIÓ ESTÀ DESCONNECTADA PER NO ESTAR EN ÚS ACTUALMENT.
- Sol·licitud Inscripció Tallers Culturals (Descarregar) / Domiciliació Bancària per al pagament de les quotes (emplenat i segellat pel banc) (Descarregar)
- Sol·licitud ESMENA al Campament d’Estiu a FONTES (CASTALLA) 2024 (Descarregar)
- Sol·licitud Programa Conciliació vida familiar i laboral (Descarregar)
- Sol·licitud Ús Puntual del Servici de Conciliació de la Vida Familiar i Laboral (Descarregar)
- Sol·licitud matriculació formació de persones adultes (FPA) (Descarregar)
- Sol·licitud d’Ajudes per a l’adquisició de llibres o material curricular dirigida a l’alumnat de SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL (Descarregar)
- Sol·licitud d’ajudes per al menjador escolar per als centres públics del Municipi. (Descarregar)
- Sol·licitud Informe Socioeducatiu (Descarregar)
- Sol·licitud inscripció ESCOLA D’ESTIU 2024 (Descarregar) – NOTA: NO CAL APORTAR CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT
- Alta Empadronament (Descarregar) AQUESTA TRAMITACIÓ ÉS PRESENCIAL
- Certificat d’Empadronament (Descarregar)
- Canvi de Domicili (Descarregar)
- Certificat de Convivència (Descarregar)
- Sol·licitud de Màquines Expenedores (Descarregar)
- Sol·licitud de Certificat de Béns (Descarregar)
- Sol·licitud ajornament bonificació ICIO (Descarregar)
- Sol·licitud inscripció CAMPUS TECNOLÒGIC (Descarregar)
- Sol·licitud carnet Jove (Descarregar)
- Sol·licitud Tallers d’Estiu (Descarregar) Instruccions per a emplenar la sol·licitud d’Inscripció en Tallers d’Estiu de Joventut (Descarregar)
- Comunicació prèvia per a crema de restes de poda i restes agrícoles (Descarregar)
- Sol·licitud Aprofitament Especial del Domini Públic Local – Taules i Cadires (Descarregar) OBLIGATORI acompanyar de la Certificació de l’assegurança de Responsabilitat Civil (Descarregar)
- Sol·licitud Venda Ambulant – Romeria Santa Faç 2024 (sense venda de productes alimentosos)(Descarregar)
- Sol·licitud Venda Ambulant – Romeria Santa Faç 2024 (amb venda de productes alimentosos) (Descarregar)
- Declaració Responsable per a la Venda no Sedentària Festes Patronals (venda productes no alimentació)
- Declaració Responsable per a la Venda no Sedentària Festes Patronals (venda productes alimentació)
- Sol·licitud d’Autorització per a instal·lació de taules informatives, repartiment de publicitat, estands, etc… en la Via Pública (Descarregar)
- Sol·licitud d’Autorització per a instal·lació de taules informatives, repartiment de publicitat, estands, etc.. en la Via Pública – PARTITS POLÍTICS- (Descarregar)
NOTA: Sol·licitud de guals: en cas d’existir gual exterior i gual interior, s’haurà de sol·licitar el gual en recinte tancat.
- Aprofitament Especial del Domini Públic Local – SOL·LICITUD DE GUAL EN RECINTES TANCATS – (Descarregar)
- Aprofitament Especial del Domini Públic Local – SOL·LICITUD DE GUAL EN RECINTES NO TANCATS – (Descarregar)
- Sol·licitud de Canvi de Titularitat de Llicència Municipal de Gual (Descarregar)
- Sol·licitud de Baixa de Llicència Municipal de Gual (Descarregar)
- Sol·licitud d’Ocupació de la Via Pública: mudances, descàrrega de gas, etc…. SENSE CORT DE CARRER (Descarregar)
NOTA: MODEL D’ASSEGURANÇA DE RESPONSABILITAT CIVIL (Descarregar)
- Sol·licitud d’admissió a proves selectives per a constitució d’una borsa de treball extraordinària d’Auxiliar Administratiu/va: (Descarregar)
Sol·licitud d’Ocupació de la Via Públic: mudances, descàrregues de gas, etc…… AMB CORT DE CARRER (Descarregar)
Sol·licitud de Canvi de Domicili DGT (NOTA: Este tràmit només el pot realitzar en la DGT. Si desitja realitzar aquest tràmit a través d’Internet, haurà de dirigir-se a la Seu Electrònica de la DGT: https://sede.dgt.gob.es/es/vehiculos/ ). Si desitja anar presencialment amb la documentació, haurà de sol·licitar cita prèvia telefonant al 060
- Declaració Responsable per a l’ús d’Articles Pirotècnics (Descarregar) – Informació / Recomanacions sobre realització d’Activitats Festives, Espectacles Pirotècnics i Correfocs(Descarregar)
- Sol·licitud de targeta d’armes 4a categoria. ( Descarregar)
- Al·legacions / Recurs de Reposició (Descarregar)
- Sol·licitud Informe d’Atestats per Accident de trànsit(Descarregar)
- Sol·licitud de baixa de vehicle abandonat (Descarregar)
-
- Sol·licitud de Soci del Poliesportiu (Descarregar)
- Sol·licitud Anul·lació de Reserva/s (Descarregar)
- Formulari de Queixes / Suggeriments (Descarregar)
- Domiciliació Bancària de Taxes i Preus Públics (Descarregar)
- Sol·licitud Devolució d’Ingressos (Descarregar)
- Sol·licitud d’Alta de Tercer i Modificació de Dades Bancàries (Descarregar)
- Sol·licitud de Reserva d’Instal·lacions (Descarregar)
Sol·licitud Genèrica (Accedir a la Seu Electrònica) (Descarregar instància)
- Sol·licitud d’Alta, Baixa o Modificació de Dades en el Registre d’Animals (Descarregar)
- Sol·licitud d’Alta, Baixa o Modificació de Dades en el Registre d’Animals potencialment perillosos (Descarregar)
- Sol·licitud de Llicència per a la Tinença d’Animals Potencialment Perillosos -Sense Gos- (Descarregar)
- Sol·licitud de Llicència Per a la Tinença d’Animals Potencialment Perillosos -Amb Gos- (Descarregar)
- Sol·licitud de Renovació Llicència Per a la Tinença d’Animals Potencialment Perillosos (Descarregar)
- Formulari de Registre per a alimentadors/es de gats comunitaris (Descarregar)
- Dret d’Accés a Informació Pública (Descarregar)
- Servei de Notificació per Compareixença Electrònica (Descarregar)
- Sol·licitud de Reclamació de Responsabilitat Patrimonial (Descarregar)
- Sol·licitud de Targeta d’Estacionament per a vehicles que transporten persones amb mobilitat reduïda (Descarregar)
- Sol·licitud Targeta – BONO OR – (Descarregar)
- Sol·licitud d’Informe Municipal d’adequació de l’habitatge per a la reagrupació familiar / renovació d’Autorització de residència. (Descarregar)
- Sol·licitud d’Informe d’Arrelament Social (Descarregar)
- Sol·licitud Convocatòria Extraordinària d’Ajudes Directes per al pagament de Subministraments Energètics (LLUM, AIGUA I GAS) 2023 (Descarregar)
- Sol·licitud Informe/Certificat d’Exclusió/Vulnerabilitat (Descarregar)
- Sol·licitud Tallers Municipals per a Majors 2022 / 2023 (Descarregar)
- Sol·licitud d’Alta de Tercer o Modificació de Dades Bancàries (Descarregar)
- Domiciliació bancària de taxes i preus públics (Descarregar)
- Sol·licitud d’ajornament – fraccionament de deutes (Descarregar)
Circular informativa núm. 1 – Llicències provisionals obres i usos (Descarregar)
Circular informativa núm. 2 – Descripció georreferenciada de parcel·les (Descarregar)
Circular informativa núm. 4 – Presentació en suport digital projectes tècnics. (Descarregar)
2.- RELACIÓ DE PROCEDIMENTS I FORMULARIS (DESCARREGAR)
- ART. 19.- Sol·licitud Informació Urbanística (Descarregar)
- ART. 20 I 21.- Cèdula de Garantia Urbanística (Descarregar)
- ART. 22 (63 I 106).- Sol·licitud d’Informe/Certificat de Compatibilitat Urbanística per a exercici d’Activitats de qualsevol índole (Descarregar)
- ART. (26 a 29).- Declaració Responsable de la primera ocupació i successives d’habitatges. (Descarregar) – ANNEX II(Descarregar)
- ART. 30.- Declaració Responsable per a obres: Línies elèctriques, telefònics, antenes i reparació conduccions en subsol (en sòl urbà i que no afecten el domini públic) (Descarregar)
- ART. 30 I 33 .s) Sol·licitud de Llicència per a obres que afecten el Domini Públic Municipal: Línies elèctriques, telefònics, conduccions en el subsol, rebaixe vorada voreres. (Descarregar)
- ART. 31.- Declaració Responsable o Llicència obres que afecten l’estructura, a l’aspecte exterior o interior -SENSE AMPLIACIÓ NI NOVA PLANTA- (AMB PROJECTE TÈCNIC) (Descarregar)
- ART. 32.- Declaració Responsable o Llicència d’Obres de MERA REFORMA / MANTENIMENT – Sense alteració estructural – (Descarregar)
- ART. 37.- Sol·licitud de Llicència Municipal en sòl no urbanitzable (Descarregar)
- ART. 41-1.- Sol·licitud de Llicència Obra nova, Ampliació o Demolició (Descarregar)
- ART. 41-2.- Comunicació Prèvia a l’inici d’obres de nova planta, ampliació o demolició (Descarregar)
- ART. 42.- Sol·licitud de Llicència Municipal de canvi d’ús (Descarregar)
- ART. 43.- Sol·licitud de Llicència Municipal d’usos i obres provisionals (Descarregar)
- ART. 45.- Sol·licitud de Llicència de parcel·lació o divisió de terrenys, o declaració de la seua no necessitat (Descarregar)
- ART. 46.- Sol·licitud d’Informe Ambiental i Llicència Municipal per a tala d’arbres (Descarregar)
- ART. 47.- Sol·licitud de Llicència Municipal d’obres d’urbanització i comunicació inicie d’obres (Descarregar)
- ART. 48.- Sol·licitud de Llicència Municipal d’intervenció (EDIFICIS CATALOGATS) (Descarregar)
ART. 49.- Sol·licitud de Llicència Municipal per a altres actuacions urbanístiques estables (Descarregar)
- “Document d’Inversió”: per a activitats que requerisquen execució d’obres, per a l’obtenció de l’autorització urbanística amb caràcter previ i independent de l’autorització per a l’activitat. (Descarregar)
- Declaració Responsable Tècnics Competents (Descarregar)
3.-OCUPACIÓ VIA PÚBLICA PER OBRES
- Sol·licitud de Gual- GUAL TEMPORAL PER OBRES(Descarregar)
- Sol·licitud Ocupació de la Via Pública PER OBRES:Contenidors, bastides, vehicles articulats, grues, plataformes….. – SENSE CORT DE CARRER – (Descarregar)
- Sol·licitud Ocupació de la Via Pública PER OBRES:Contenidors, bastides, vehicles articulats, grues, plataformes….. – AMB CORT DE CARRER – (Descarregar)
4.- ALTRES TRÀMITS URBANISME
- Sol·licitud d’Escomesa de Clavegueram (Descarregar)
- Sol·licitud d’Aigua Potable (Descarregar)
- Sol·licitud de Certificat de distàncies (Descarregar)
- Sol·licitud ajornament bonificació ICIO (Descarregar)
- Denúncia sobre l’estat de conservació dels solars (Descarregar)